2014. május 3., szombat

Egy éve már...

Húúúha....egy éve nem írtam ide, meg amúgy nagyon sokhová sem. Úgytűnik látszani, hogy utam visszavezet KonohaGakuréba. Na de akkor...

Hogy mit csináltam?
Egy év sok idő. Sok minden történt velem. Sokat fejlődtem. Mindentéren. Nem hanyagoltam el a japán kultúrát, sőt még többet foglalkoztam vele. A csapat...A KonohaGakure pár tagjával tartottam ugyan a kapcsolatot, de nem voltam aktív tag. Ennyi kihagyás után ideje visszatérni, és elővenni a photshoppot, és szétklónozni a mangákat. Egy év alatt közben megcsináltam a német nyelvvizsgát, középfokon. Leballagtam...stb... Új barátokra leltem. Nagyon sok dolog van bennem, amit a későbbiekben le is fogok írni. Sokat változtam, megtaláltam önmagam.

Hogy mit fogok csinálni?
A legközelebbi az, hogy leérettségizek. Azután belevetem magam a FanSub élet szépségeibe, de csak módjával. Van néhány dolog a tarsolyomban, amit szeretnék véghez vinni. Először is: Mashima művek megmunkálása. Elkezdtem egyedül a Monster Hunter Orage-t, illetve folytatni akarom a Monster Soul-t is, amelyet a már megszűnt Fairy Tail Website Team munkált meg. Nem tudom még hogy csapatban, vagy esetleg magánszemélyként, de mindenképpen szeretném. A másik pedig egy weboldalt, amely teljesen a Fairy Tail-ről szól. Ez sem a nullán van már, sok dolog megvan, de annál is több nincs. Majd erről is írok.

Fairy Tail...
Ugyebár az anime is újraindult. Nagyon jóra sikeredett szerintem. Erről is bővebben írok majd. Fairy Tail-es cuccokból már sokat begyűjtöttem. Óra, karkötő, nyaklánc, kulcstartó, bögre, póló. És még igyekszem. Készülök pár újítást is vinni a blogba, úgyhogy lehet figyelgetni.

Az érettségizőknek egy kalappal, a többieknek meg további minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése