2013. augusztus 11., vasárnap

Tűzoltó meg miegyéb...

Éppen beszélgetek egyik kedves ismerősömmel telefonon, és regéli mik történtek vele...én meg nem tudok mit mondani, hát felénk a madár sem jár. Közben hallom a szomszéd ordibál...mondom csak kimegyek megnézem mi akar történni...hallom az ordibálást: ÉG A HÁÁÁZZ! Lekúrtam a telefont és egyből hívtam a 105-öt.

Úgy történt, hogy valamit csináltak a villanyórával...és kigyulladt. Nem vesszük észre 5 perc és leég az egész ház. (megjegyzés: az áldozatok romák) Közben a tüzet sikerült locsolásos módszerrel eloltani [IGEN TUDOM NEM SZABAD, DE NEM VOLT IDŐ HOMOKOZÁSRA!] Végülis a tűzoltók kiértek 20 perc múlva...no comment. A vicc az volt, a szomszéd úgy ordibált, hogy én hallottam, de akik BENN ALUDTAK AZ ÉGŐ HÁZBAN NEM. Tisztánlátás kedvéért: Egy 48-as férfi, egy 14-es lány és a gyereke (!!!) egy 18-as fiú. Felrángatjuk őket (szó szerint) HOGY BAZDMEG KELJÉL MÁR MERT ÉG A HÁZ!!!! Kijön a ház ura másnaposan...a tűzoltó megkérdi mi az irányítószám...ő erre utcanévvel válaszol....ÉRTED? Bele akart nyúlni a villanyórába, mert nem hitte el amit történ...ÚRISTEN. A másik meg az...elment az egész utcába az áram...kikapcsolt a gép...alig tudtam visszakapcsolni. Ott gondolkoztam hogy ha minden adatom és munkám elveszik...LÁNGSZÓRÓVAL MEGYEK VISSZA! De szerencsére nem történt ilyesmi, de a tisztánlátás kedvéért:
6.659 fájl, ami 430 mappában van benne, ami 4,83GB!  Ez mind a munkáim része, egyik sem sorozat vagy ilyesmi. TXT-k, SRT-k, képek stb...ha ez elveszlett volna...tényleg felakasztotatm volna magam. De nem történt semmi baj, folytatom tovább a munkát, hamarosan újra jelentkezem némi friss ropogós fansubos hírrel ;)

SZERK:
Nem is beszélve arról, hogy 2 órakkor megint csörgött a telefon, hogy betörtek a boltba, így oda is menni kellett...de PERSZE MEGINT NEM VITTEK EL SEMMIT...vagyis feleslegesen biciklizhettem a falu másik végére azért, hogy megnézzem hogy próbálják kiiktatni a riasztót PURHABBAL!
(Ezt csak Rikuhnak :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése